REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Art. 1. [Informacje
podstawowe]
1.
Niniejszy
regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem
strony internetowej: https://dzikiewnetrze.pl/dziki-sklep/ (zwanej dalej „Stroną”).
2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne
poprzez Stronę jest: Sylwia
Głań przedsiębiorca wpisany do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności
Gospodarczej pod firmą: Sylwia Głań Pracownia Rzemiosła Artystycznego z
siedzibą w Lublinie (20-839), ul. Jana Chęcińskiego 6/5, NIP: 7151919466 (zwany
dalej „Usługodawcą”).
3.
Z Usługodawcą możesz
skontaktować za pośrednictwem:
1)
poczty e-mail: dzikie.wnetrze@gmail.com
2)
telefonicznie: 792-046-777
4.
Niniejszy regulamin został
przyjęty w dniu 16.11.2023 r.
5.
Usługodawca
zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
Art. 2. [Rodzaje i
zakres świadczonych usług]
1.
Strona zawiera podstawowe
informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: sprzedaż autorskiego rękodzieła,
oraz usługa prowadzenia warsztatów rękodzielniczych.
2.
Za pośrednictwem Strony
Usługodawca świadczy usług płatne i bezpłatne:
1)
w ramach sklepu
internetowego – sprzedaż produktów
2)
założenie konta
użytkownika;
3)
subskrypcja newslettera z
informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
4)
publikacji komentarzy;
3.
Usługi płatne są oznaczone
w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z
obowiązkiem zapłaty.
Art. 3. [Warunki
techniczne do korzystania z usług]
1.
W celu prawidłowego
korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
1)
urządzenie (komputer PC,
tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
2)
przeglądarkę internetową,
3)
pełną zdolność do
czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie,
4)
adres poczty e-mail, w
celu dokonania zakupów na Stronie lub zapisania się na newsletter.
2. Na
Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
Art. 4 [Sprzedaż produktów]
1.
[Składanie zamówień]:
- Skuteczne złożenie zamówienia wymaga
podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być
prawdziwe i aktualne.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta po
podaniu przez Ciebie obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i
płacę”, dokonaniu zapłaty ceny (z wyłączeniem płatności za pobraniem) oraz
e-mailowym potwierdzeniem złożenia zamówienia wysłanym przez Usługodawcę.
- Usługodawca zrealizuje zamówienie po
dokonaniu przez Ciebie zapłaty (z wyjątkiem opcji „za pobraniem”) i
potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na zapłatę wynosi 7 dni.
- W ramach potwierdzenia zamówienia
Usługodawca potwierdza dostępność towaru u dostawcy. Z chwilą
potwierdzenia dostępności towaru i ustalenia z dostawcą terminu wysyłki,
Usługodawca potwierdza zamówienie.
- Zamówienia są realizowane w terminie od 3
do 7 dni, od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, chyba
że co innego wynika z potwierdzenia zamówienia. Przez realizację rozumie
się skompletowanie i wysyłkę zamówienia. Jeśli zamówienie nie będzie mogło
zostać zrealizowane w tym terminie, otrzymasz informację od Usługodawcy. Termin
realizacji zamówienia wykonywanego w systemie dropshoppingowym określany
będzie każdorazowo w potwierdzeniu zamówienia.
2.
[Dokonywanie płatności]
- Usługodawca umożliwia zapłatę: (a) za
pobraniem (b) za pośrednictwem operatora płatności internetowych (c)
przelewem bankowym
- Płatność dokonana jest z chwilą wpływu
środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system
operatora płatności;
3.
[Dostawa/Odbiór towaru]
- Usługodawca umożliwia kilka opcji dostawy
towaru – wyboru należy dokonać przy składaniu zamówienia.
- Koszty dostawy Usługodawca określa na
stronie, tak abyś mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek
nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych
uszkodzeń, powinieneś zgłosić ten fakt kurierowi i spisać z nim protokół
obejmujący te informacje. Pamiętaj że zaniechanie powyższego obowiązku może
być przyczyną odmowy uznania Twoich roszczeń reklamacyjnych.
- Usługodawca działa w systemie
dropshoppingowym, więc wysyłkę towaru realizuje bezpośrednio dostawca
Usługodawcy. Wszelkie reklamacje dotyczące towarów należy zgłaszać
bezpośrednio Usługodawcy.
4.
[Gwarancja]
Usługodawca udziela na rzecz
*konsumentów gwarancji jakości w takim samym zakresie w jakim wiąże go
odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru, zgodnie z przepisami
Kodeksu cywilnego.
5.
[Pozostałe informacje]
- W razie wątpliwości uznaje się, że ceny
podane w sklepie są cenami brutto.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy
realizacji zamówienia, jeśli w szczególności: (a) podałeś nieprawdziwie
dane, uniemożliwiające dostarczenie przesyłki (b) dwukrotnie nie odebrałeś
przesyłki (c) nie opłaciłeś zamówienia w terminie (d) dostawca nie posiada
na stanie zamówionego towaru.
- Zamówienia można składać za pośrednictwem
założonego na Stronie konta użytkownika lub bez jego zakładania.
Art. 5 [Prawa konsumenta]
1.
Postanowienia art. 5 – 7
poniżej, mają zastosowanie względem konsumentów oraz podmiotów korzystających z
uprawnień konsumentów na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
3.
Za konsumenta uważa się
osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw
przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą
działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej
osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4.
Podstawą prawną uprawnień
konsumenckich jest ustawa o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej
korzystne dla konsumenta niż postanowienia ustawy są nieważne, a w ich miejsce
stosuje się przepisy ustawy.
Art. 6 [Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy]
1.
Każdej osobie, która
dokonuje zakupu towarów lub usług jako konsument, przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Uwaga! prawo do odstąpienia od
umowy nie będzie Ci przysługiwać w przypadku zakupu treści cyfrowych, które nie
są zapisane na nośniku materialnym lub usług, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy.
2.
W celu skorzystania z
uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do
złożenia oświadczenia woli w tym względzie. Możesz skorzystać z znajdującego
się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy
jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia,
nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail),
informacji o zakupionym towarze lub usłudze z oświadczeniem, iż odstępujesz od
umowy.
3.
Termin 14 dni uważa się za
zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo.
4.
W przypadku odstąpienia od
umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu my
zobowiązani jesteśmy zwrócić na Twoją rzecz poniesione przez Ciebie płatności,
a Ty zobowiązany jesteś do zwrotu zakupionych towarów.
5.
Nie później niż w terminie
14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci
wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (o ile takie poniosłeś) z
zastrzeżeniem, że zwracamy koszty przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej
przez nas opcji dostawy towarów. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy
inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, nie będziemy
zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
6.
Płatność może zostać przez
nas wstrzymana do czasu otrzymania od Ciebie towarów z powrotem lub
dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania. Twoje płatności zwrócimy Ci
przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz, abyśmy zwrócili
Ci Twoje środki w inny sposób.
7.
Towary powinny zostać
zwrócone nie później niż 14 dni, od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Poniesione
przez Ciebie bezpośrednie Koszty zwrotnego odesłania towarów nie zostaną przez
nas zwrócone.
8.
W przypadku odstąpienia od
umowy ciąży na tobie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych
towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i ich funkcjonowania.
Art. 7 [Uprawnienia konsumenta w związku z
brakiem zgodności z umową]
1.
Usługodawca ponosi
odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową
istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej
chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę,
jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed
upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego
dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie
można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z
umową.
2.
W odniesieniu do towarów z
elementami cyfrowymi, Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za
brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w
sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z
umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od
chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak
zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie,
jeżeli w tym czasie się ujawnił.
3.
Usługodawca ponosi
odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich
dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że
brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się
przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej,
istniał w chwili ich dostarczenia.
4.
Usługodawca ponosi
odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w
którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym
czasie się ujawnił.
5.
Domniemania określone w
ust. 3 i 4 nie będą miały zastosowania, jeżeli:
a.
środowisko cyfrowe
konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca
poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
b.
konsument, poinformowany w
jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą,
w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie
środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego
konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
6.
Uprawnienia konsumenta w
przypadku niezgodności towaru z umową:
a.
Jeżeli towar jest
niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
b.
Usługodawca może dokonać
wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy
konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w
sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów dla Usługodawcy.
c.
Jeżeli naprawa i wymiana
są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on
odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
d.
Konsumentowi przysługuje
także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu
od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
i.
Usługodawca odmówił
doprowadzenia towaru do zgodności z umową,
ii.
Usługodawca nie
doprowadził towaru do zgodności z umową,
iii.
brak zgodności towaru z
umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do
zgodności z umową;
iv.
brak zgodności towaru z
umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od
umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,
v.
z oświadczenia Usługodawcy
lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z
umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
e.
Konsument nie może
odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
7.
Uprawnienia konsumenta w
przypadku niezgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową:
a.
Jeżeli treść cyfrowa lub
usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich
zgodności z umową.
b.
Usługodawca może odmówić
doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli
doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
c.
Jeżeli treść cyfrowa lub
usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
i.
doprowadzenie do zgodności
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga
nadmiernych kosztów,
ii.
Usługodawca nie
doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową,
iii.
brak zgodności treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca
próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową,
iv.
brak zgodności treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa
do doprowadzenia do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową,
v.
z oświadczenia Usługodawcy
lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych
niedogodności dla konsumenta.
d.
Konsument nie może
odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w
zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z
umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej z umową jest istotny.
Art. 8 [Postępowanie reklamacyjne]
1.
Prawo do
wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w
szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług
świadczonych poprzez Stronę.
2.
Wszystkie
reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej
pośrednictwem usług możecie kierować na adres: dzikie.wnetrze@gmail.com
3.
W przypadku
reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych
zobowiązany jesteś podać:
a.
dane
kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania,
b.
dane dotyczące
umowy lub towaru (treści cyfrowej i usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli
zidentyfikować transakcję,
c.
powód
reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na wady fizyczne towaru, także
dokumentację fotograficzną wad,
d.
Twoje żądania
4.
W przypadku
reklamacji dotyczących innych spraw, niż wadliwy towar/usługa zobowiązany
jesteś podać:
1)
dane
kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail,
2)
opis powodów
reklamacji,
3)
Twoje żądania,
propozycje i wnioski.
5.
Usługodawca
zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej
otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem
poczty elektronicznej (e-mail).
6.
Postanowienia
szczególne względem konsumentów:
a.
Usługodawca
dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca
został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez
nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz
cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w
szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi
Usługodawca.
b.
Konsument
udostępnia Usługodawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Usługodawca
odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
c.
Jeżeli towar
został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Usługodawca
demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo
zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
d.
Obniżona cena
musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej
wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z
umową.
e.
Usługodawca
zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
konsumenta o obniżeniu ceny.
f.
W razie
odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Usługodawcy.
Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
g.
Usługodawca
dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który
nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Art. 9 [Konto użytkownika]
1.
Użytkownik może założyć na
Stronie swoje konto. Jest to usługa darmowa.
2.
Posiadanie aktywnego konta
jest warunkiem dokonywania zakupów na Stronie.
3.
Konto zakłada się poprzez
dedykowany formularz.
4.
Dostęp do konta następuje
po podaniu przez użytkownika ustalonych przez niego: loginu oraz hasła. Hasło
powinno być trzymane przez użytkownika w poufności.
5.
Konto może zostać w każdym
czasie usunięte przez samego użytkownika.
Art. 10 [Newsletter]
1.
Usługa w postaci
subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę
informacji handlowych o promocjach i specjalnych ofertach Usługodawcy.
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę
informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.
2.
Zrezygnować z newslettera
możesz w każdej chwili korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w
wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.
Art. 11 [Komentarze]
1.
Na Stronie możesz
publikować komentarze.
2.
Usługodawca zastrzega
sobie prawo do usuwania komentarzy bez podawania przyczyny.
Art. 12 [Rozwiązywanie sporów]
1.
Akceptując ten
regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go
rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił
będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie.
Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to
swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
2.
W przypadku
świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym
kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa
polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie
przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
3.
Wyrażam zgodę
na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś
sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Art. 13 [Prawa autorskie]
1.
Wszelkie materiały i zasoby, opublikowane w Sklepie internetowym, stanowią
wyłączną własność Sprzedającego. Są one objęte prawem autorskim w rozumieniu
Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 roku, nr 24, poz.
83 z późn. zm).
2.
Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów, z zastrzeżeniem § 9 pkt
9.3.wymaga każdorazowej pisemnej zgody Sprzedawcy.
3.
Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych Kursach w tym w szczególności
opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, nagrania audio i wideo mogą
być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta. Klient może je kopiować i
wykorzystywać bez pisemnej zgody Sprzedającego wyłącznie na użytek własny, bez
prawa do rozpowszechniania tych materiałów i zasobów.
Art. 14 [Ochrona danych osobowych]
1.
Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu
przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach
przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności
dostępnej pod adresem: https://dzikiewnetrze.pl/polityka-prywatnosci/
Art. 15 [Wzór formularza odstąpienia od umowy]
wzór oświadczenia:
[WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci
odstąpienia od umowy)
●
Adresat: …* tu wskazujecie swoje dane.
●
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu
od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących
rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o
świadczenie następującej usługi(*)
●
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
●
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
●
Adres konsumenta(-ów)
●
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w
wersji papierowej)
●
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.